З 19 січня 2013 року ліцензія на 2 колеса еволюціонувала. Також з’явився дозвіл на автоматичні транспортні засоби (зі спеціальною підготовкою), що дозволяє прямий доступ до максіскутерів. Від категорії AM до A, Scooter-station приймає європейську ліцензію.
Європа рухається до певної стандартизації для всіх своїх країн-членів, і це також стосується реформи водійських прав. У результаті з 19 січня 2013 року дво- або триколісні мотоцикли та скутери зазнали нової реформи, яка змінила доступ до різних категорій, а також відповідні іспити. Крім того, фізична форма водійських прав розвинулася, щоб досягти певної уніфікованості в Європейському Союзі, боротися з шахрайством і фальсифікацією, а потім полегшити контроль у всіх країнах-членах. Давайте розглянемо це докладніше.
Важливою є також реформа ліцензії AM, A1, A2, A
Окрім реформи навчання та категорій, нові європейські водійські права супроводжуються зміною водійського звання. Знаменита «рожева картка» поступається місцем водійським правам у форматі кредитної картки, які можуть містити смарт-картку відповідно до побажань певних держав-членів. Там міститься інформація про власника дозволу. На ліцензії та чіпі є фото.
Це нове водійське посвідчення дійсне протягом 15 років, після закінчення якого вам потрібно буде продовжити посвідчення, а не здавати його повторно. Вартість поновлення цього нового дозволу ще не визначена. Старі водійські права з часом будуть замінені. Нова європейська ліцензія має 4 категорії, ось вони:
Європейська ліцензія AM (замінює сертифікат безпеки дорожнього руху)
Категорія AM нових європейських водійських прав стосується дво- або триколісних скутерів з об’ємом циліндра 50 см3 або менше. Ці велосипеди з максимальною потужністю, обмеженою 4 кВт (5,4 к.с.), не повинні перевищувати швидкість 45 км/год (обмеження за конструкцією).
Ліцензію AM можна отримати з 14 років за наявності ASSR 1 або 2 (школьний сертифікат безпеки дорожнього руху) або ASR (сертифікат безпеки дорожнього руху). Навчання триває 7 годин.
Європейська ліцензія А1
Категорія A1 нової європейської ліцензії включає двоколісні скутери з об’ємом циліндра, обмеженим 125 см3, максимальною потужністю, обмеженою 11 кВт (15 кінських сил), і максимальним співвідношенням вага/потужність 0,1 кВт/кг. Дозвіл A1 дозволяє пересуватися на трициклах з двигуном максимальною потужністю 15 кВт (20 кінських сил). Доступ від 16 років з ASSR 2 або ASR. Навчання триває 15 годин.
Ліцензія А2
З новою ліцензією A2 ми набираємо обертів. Це стосується двоколісних автомобілів з максимальною потужністю 35 кВт (або 47,5 кінських сил) і максимальним співвідношенням вага/потужність 0,2 кВт/кг. Це не включає жодних обмежень зміщення.
Трицикли з потужністю понад 15 кВт (20 кінських сил) і обмеженою 35 кВт (47,5 кінських сил) доступні з 21 року. Для решти машин на ринку доступ до ліцензії A2 відкритий для осіб старше 18 років. Навчання триває 20 годин.
Ліцензія на скутер А та автомат
Ліцензія на скутер A стосується всіх двоколісних скутерів великого об’єму без обмежень об’єму циліндрів. Це також стосується трициклів, потужність яких перевищує 15 кВт (20 кінських сил).
Доступ дозволено з 24 років для ліцензії A або після 2 років ліцензії A2. Зауважте, що з ліцензією A2 ви повинні пройти спеціальну підготовку тривалістю 7 годин, ліцензія A2 не перетворюється автоматично на ліцензію A. Щоб отримати доступ до трициклів із потужністю понад 15 кВт (20 кінських сил), все одно потрібно бути старше 21 року. років. Повне навчання для отримання ліцензії A триває лише 20 годин.
Після цього можна отримати ліцензію з позначкою «автомат», яка надасть доступ виключно до категорії максі-скутерів. Цей дозвіл супроводжуватиметься приміткою в офіційному документі та заборонятиме доступ до класичних мотоциклів з механічною коробкою передач. Однак власник посвідчення A з автоматичним згадуванням згодом зможе підвищити рівень свого водійського посвідчення до стандартного посвідчення A за умови проходження 7 годин навчання в авто/мотошколі. Ми протестували цю нову автоматичну ліцензію.
Ліцензія B з еквівалентом:
В рамках нової європейської ліцензії B (автомобільна) ліцензія також відкриває доступ до керування дво- або триколісним скутером. За еквівалентності та за умови семигодинного навчання та наявності 2-річного водійського посвідчення власник ліцензії B може мати доступ до двоколісних скутерів об’ємом 125 см3 (11 кВт, максимум 15 кінських сил) або трициклів з двигуном типу L5e (15 кВт). , 20 кінських сил) знову за умови наявності 2 років ліцензії B, старше 21 року та проходження спеціального 7-годинного навчання.
Останні подробиці щодо нового указу
Підкатегорія В1 водійського посвідчення, отриманого до 19 січня 2013 року, дозволяє керувати трициклами, потужність яких не перевищує 15 кіловат і власна маса яких не перевищує 550 кг, а також квадроциклами (транспортні засоби категорій L6e і L7e).
Категорія B водійського посвідчення дозволяє керувати на національній території транспортним засобом категорії L5e за трьох умов, що водій досяг 21 року, мав права цієї категорії щонайменше два роки та проходив практичну підготовку. надається установою чи асоціацією, затвердженою відповідно до статті L. 213-1 або L. 213-7.
Однак ці дві останні умови не вимагаються від водіїв, які підтверджують, що вони практикували водіння транспортного засобу категорії L5e протягом п’яти років, що передують 1 січня 2011 року. Підтвердженням цієї практики є пред’явлення документа, виданого страховиком, і засвідчує на страхування використання такого транспортного засобу протягом відповідного періоду.
Джерело: https://moto-station.com