Протягом 10 років моделі GS серії F завжди були синонімом задоволення та високого рівня водіння. Нові F750 GS та F850 GS забезпечують ще більше, спортивніше та динамічніше задоволення від водіння.
Більш ефективні та стильні туристичні ендуро
F750 GS і F850 GS мають однаковий двигун: рядний здвоєний двигун об’ємом 853 куб.
Потужність 2 нових моделей відрізняється: F750 GS розвиває 77 кінських сил при 7500 об/хв, а новий F850 GS – 95 кінських сил при 8250 об/хв. Насправді звук, який виривається, настільки потужний, що швидко підкорює нас.
Крім того, обидві моделі були повністю перероблені, щоб відобразити набагато динамічніший вигляд. На додаток до базового варіанту, варіант Exclusive доступний як для F750 GS, так і для F850 GS, тоді як варіант Rally доступний лише для F850 GS.
Жодної революції в електроніці
Здається, що електроніка цих 2-х моделей – не революція, а радше коригування. Стандартними залишаються режими «Дорога» і «Дощ». Режим «Pro Riding» необов’язковий.
На F850 GS тепер у вас є 3 додаткові опції: Dynamic, Enduro та Enduro Pro (Enduro Pro недоступний на F750 GS). ABS також залишається без змін, хоча тепер вона пов’язана з системою автоматичного контролю стабільності (ASC) BMW.
Новий F850 GS пропонує краще додаткове обладнання безпеки, таке як динамічний контроль тяги (DTC) і Pro ABS.
Нарешті, електронікою можна керувати за допомогою додаткового 6,5-дюймового кольорового TFT-дисплея.
Джерело: https://moto-station.com
Чудова стаття! Цікаво дізнатися про нові моделі GS. Проте хотілося б більше деталей про електроніку, адже це важливо для сучасних байків.
Цікаво, але дійсно виглядає, що зміни не є суттєвими. Системи безпеки – це добре, але хотілося б побачити більше інновацій у функціоналі. Чекаю на подальші вдосконалення.
Цікава інформація! Здається, нові моделі дійсно не приносять кардинальних змін, але додаткові опції безпеки та новий дисплей можуть значно покращити досвід їзди. Чекаю на тест-драйв!