space-biz.com.uaspace-biz.com.ua
  • Головна
  • Мотоцикли
  • Техніка
  • Автомобілі
  • Будівництво
  • Краса
  • Спорт
  • Інші статті
    • Цікаво
    • Дача, сад, город
Сповіщення
Font ResizerAa
space-biz.com.uaspace-biz.com.ua
Font ResizerAa
  • ГоловнаГоловна
  • Моя стрічка
  • Мої інтереси
  • Мої збереження
  • Історія
  • Головна
  • Мотоцикли
  • Техніка
  • Автомобілі
  • Будівництво
  • Краса
  • Спорт
  • Інші статті
    • Цікаво
    • Дача, сад, город
Найпопулярніші сюжети
Ознайомтеся з останніми новинами!
Посадка картоплі
Коли краще садити картоплю?
1
Коли краще садити кабачки
Коли садити кабачки у відкритий ґрунт: рекомендації для початківців і досвідчених городників
2
Ручна косметологія тіла
Ручна косметологія тіла: практичний гід для тих, хто хоче виглядати й відчувати себе краще
3
Головна » Мотоцикли » Європейська ліцензія A згадка Automatic (скутер): ми перевірили практичний тест!
Мотоцикли

Європейська ліцензія A згадка Automatic (скутер): ми перевірили практичний тест!

Оновлення: 26.12.2024 20:26
Від Арнольд Федорович
Додати коментар
1

Нова ліцензія відкриває нову категорію: автоматична, що дає можливість мати прямий доступ до максі-скутерів. Scooter-Station пройшов практичні випробування. Важко отримати цю нову ліцензію? Відповідь є!

З 19 січня 2013 року водійські права на два та три колеса еволюціонували. Усі подробиці цих змін можна знайти тут. Серед різноманітних змін відзначимо появу нової категорії для тих, хто бажає їздити на максі-скутерах, не покладаючи свою основу на мотоцикл великого об’єму: категорія А, автоматична назва. Поява цієї «автоматичної» ліцензії дозволяє отримати прямий доступ до категорії скутерів з великим робочим об’ємом, що є нагодою для тих, хто не має бажання отримати ліцензію на класичний мотоцикл з такою ж «класичною» механічною коробкою передач.

Але будьте обережні! Інша сторона медалі полягає в тому, що з ліцензією A з позначкою «Автоматична» неможливо керувати класичними мотоциклами. У разі збитку страховик не покриває! З іншого боку, можна змінити ліцензію A з позначкою «Автоматично» (або A1 Automatic або A2 автоматично) на стандартну ліцензію A за допомогою (оплачуваного) 7-годинного курсу навчання. Також зауважте, що відтепер підготовка до водійських прав на 2 або 3 колеса вимагає повного обов’язкового обладнання з самого початку навчання. До спорядження входять шолом, мотоциклетна куртка із захистом, рукавички та високе взуття. Здача іспиту без необхідного обладнання призведе до перенесення тесту.

Щоб надати вам додаткові пояснення, зокрема щодо труднощів на практиці цієї нової «автоматичної» ліцензії A, ми мали можливість пройти різні тести на дошці. Ось що вам потрібно пам’ятати:

Ліцензія з автоматичною згадкою: Маневреність, без допомоги двигуна

У цьому тесті кандидат повинен штовхати свій самокат між конусами без допомоги двигуна. На маршруті необхідно спочатку рухатися транспортним засобом вперед, потім заднім ходом. Незалежно від рівня досвіду пілотів, чоловіків чи жінок, великих чи малих, випробування не є дуже складним, вам просто потрібно знайти хорошу точку балансу, щоб не бути віднесеним під вагою максі-скутерів. Підпирати центральний блок легко навчитися під час уроків.

Ліцензія з автоматичною згадкою: Тест на повільну маневреність

Це випробування, яке складається з маневрування максі-скутера між конусами та металевими стовпами в повільному темпі, з додаванням зупинки, щоб провести пасажира по частині маршруту, не ступаючи ногою на землю, як випробування аматорів. Це випробування непросте: ви повинні знайти баланс із максі-скутером, щоб не поставити ногу на землю, навіть якщо опускання ноги не обов’язково усуне його. Ви повинні навчитися використовувати заднє гальмо, щоб стабілізувати скутер навколо нульової швидкості, а також навчитися повертати між конусами, кермо спрямоване до повної зупинки. І використовувати радіус повороту на максимальних можливостях максі-скутера, зберігаючи достатню швидкість для балансування транспортного засобу, досить делікатно! Крім того, максіскутери часто бувають громіздкими, довгими, і іноді можливо, що задній звис спричиняє контакт з металевими кілками. Мотошколи повинні адаптуватися до цих обмежень і обирати транспортні засоби середнього розміру, зокрема максі-скутери об’ємом близько 400 см3.

Ліцензія з автоматичним згадуванням: Швидкий темп:

Більше не секундомір, як раніше, а радар, який вимірюватиме темп на виході, на зворотному шляху, а також між дверима (у формі конусів, розташованих через рівні проміжки). Ви повинні їхати принаймні 40 км/год у слаломі та 50 км/год на зворотній прямій. З максі-скутером з автоматичною коробкою передач легко швидко досягти крейсерської швидкості, перш ніж увійти в двері. У слаломі ворота досить рознесені, і досить легко знайти свій ритм, щоб перемикати максі-самокат зліва направо і навпаки. Необхідний розворот у визначеному просторі в кінці слалому вимагає трохи більше уваги. Ви повинні спочатку відрегулювати швидкість, коли наближаєтеся до розвороту, а потім обертати максі навколо конуса. Важливо використовувати зовнішню частину зони на початку маневру, щоб не опинитися занадто широко на виході з розвороту. У разі сумнівів інспектор може попросити вас пройти тест ще раз, щоб перевірити, чи дотримується відповідна зона. Потім ви повинні виміряти вагу скутера та використовувати швидкість для повороту. Слідкуйте за колісною базою!

Після зворотного слалому ви повинні увійти в зону уникнення. Цей тест на уникнення досить простий, зона довша та просторіша, ніж у нинішніх ліцензій A. Крім того, екстрене гальмування, яке слідує за уникненням, створює невелику проблему, необхідний зупинний шлях також досить довгий. Після кількох тренувань вже не потрібно хапатися за важелі в екстреному режимі, достатньо «різкого» гальмування.

Європейська автоматична ліцензія A (частина 2): Ми протестували практичний тест на ліцензію на скутер

Згадування ліцензії A Автоматично: Усне опитування:

Усне опитування є останнім етапом так званого позаобігового тесту. Він базується на серії усних запитань, що дозволяє оцінити основні знання кандидата щодо правил безпеки.
Усі тести на технічній платформі або поза розповсюдженням оцінюються від A до C. Оцінка C санкціонується відстрочкою кандидата. Наприклад, падіння карається оцінкою C. Усний іспит також може призвести до оцінки C. Отже, щоб отримати доступ до іспиту з дорожнього руху, ви не повинні отримувати оцінку C…

Ліцензія з автоматичним згадуванням: Тест трафіку:

З технічною платформою, спрощеною порівняно зі старою ліцензією, ви повинні проводити більше часу, занурені в трафік. На нашу думку, це актуально, тому що ніщо не перевершить реальну практику. У цій сфері максі-скутер простіше в місті, ніж мотоцикл, тому що крім того, що вам не потрібно турбуватися про перемикання передач, його легко розмістити в пробці (радіус повороту тощо). Ви повинні бути обережні, щоб перевірити безпеку головою, оскільки інспектори в цьому питанні вкрай прискіпливі. У разі дощу високі вітрові скла максі-скутерів можуть спричинити проблеми з видимістю через стікання води. Однак, якщо ви зіткнулися з цим під час навчання, це навряд чи повинно викликати труднощі в реальних умовах дорожнього руху. Будь ласка, зверніть увагу, що деякі автомобільні/мотошколи вибирають різні транспортні засоби для тестування на бездоріжжі та на дорозі. Наприклад, максі-скутер об’ємом 500 см3 або більше для дорожніх змагань і максі-скутер об’ємом 400 см3 для сценічних подій. Дійсно, це дозволено наказом про умови іспиту. Таким чином, це може зробити можливим навчитися керувати двома типами транспортних засобів з різними даними (вага, потужність тощо), скрасити сам іспит посвідчення, а також полегшити тест на плато з скутером, який більше підходить, ніж важкий і об’ємні максікути. Але крім привабливої ​​пропозиції шкільних транспортних засобів, ніщо не зрівняється з хорошим тренажером, уважним, уважним і освітнім. Удачі, якщо ви незабаром складете тест!

Європейська автоматична ліцензія A (частина 2): Ми протестували практичний тест на ліцензію на скутер

Джерело: https://moto-station.com

Поділитись цією статтею
Facebook
ВідАрнольд Федорович
Follow:
Привіт! Тут я ділюся тим, що мене захоплює: авто, мото, техніка, спорт, краса та здоров’я. Моя мета — створити простір, де кожен знайде щось корисне, цікаве або просто надихаюче. Пишу простою мовою, без зайвих складностей, щоб інформація була доступною для всіх. Дякую, що завітали — радий бути вам корисним!
Залишити коментар

Залишити коментар Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Please select a rating!

Цікаво

Посадка картоплі
Коли краще садити картоплю?
Дача, сад, город
Коли краще садити кабачки
Коли садити кабачки у відкритий ґрунт: рекомендації для початківців і досвідчених городників
Дача, сад, город
Ручна косметологія тіла
Ручна косметологія тіла: практичний гід для тих, хто хоче виглядати й відчувати себе краще
Краса
Моделювання брів
Що таке моделювання брів і як обрати ідеальну форму
Краса

Категорії

  • Автомобілі23
  • Будівництво13
  • Дача, сад, город2
  • Краса63
  • Мотоцикли30
  • Спорт10
  • Техніка28
  • Цікаво8
Пов'язані статті
Розкрийте історії, пов'язані з цим дописом!
Мотоцикли
DoubleR Race AIR: найкращий мотоциклетний костюм
1
Мотоцикли
Відео: Triumph TF 450 RC Edition SUBSCRIBER Test
1
Мотоцикли
Тест: Honda CRF 250/450 2025 року на треку! АБОНЕНТ
1
Мотоцикли
Тест Suzuki GSX-S 1000 2025: недільний обід у бабусі
2
Мотоцикли
India Bike Week 2017: BMW Motorrad представить 2 свої нові моделі 2017 року
1 1
Мотоцикли
Нова версія скутера C 400 на підході
Мотоцикли
Основні аксесуари для їзди на мотоциклі BMW
1
Мотоцикли
Активний мотоциклетний круїз-контроль BMW
1
Показати більше
Space Biz Space Biz

Усі права захищено. Копіювання, використання та поширення матеріалів сайту дозволяється лише з письмового дозволу адміністрації.

  • Категорії:
  • Техніка
  • Будівництво
  • Автомобілі
Меню
  • Головна
  • Контакти
  • Про нас
  • Політика конфіденційності
Про нас
  • Моя стрічка
  • Мої інтереси
  • Історія
  • Мої збереження

© 2025 SPACE BIZ

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?