Нова ліцензія відкриває нову категорію: автоматична, що дає можливість мати прямий доступ до максі-скутерів. Scooter-Station пройшов практичні випробування. Важко отримати цю нову ліцензію? Відповідь є!
З 19 січня 2013 року водійські права на два та три колеса еволюціонували. Усі подробиці цих змін можна знайти тут. Серед різноманітних змін відзначимо появу нової категорії для тих, хто бажає їздити на максі-скутерах, не покладаючи свою основу на мотоцикл великого об’єму: категорія А, автоматична назва. Поява цієї «автоматичної» ліцензії дозволяє отримати прямий доступ до категорії скутерів з великим робочим об’ємом, що є нагодою для тих, хто не має бажання отримати ліцензію на класичний мотоцикл з такою ж «класичною» механічною коробкою передач.
Але будьте обережні! Інша сторона медалі полягає в тому, що з ліцензією A з позначкою «Автоматична» неможливо керувати класичними мотоциклами. У разі збитку страховик не покриває! З іншого боку, можна змінити ліцензію A з позначкою «Автоматично» (або A1 Automatic або A2 автоматично) на стандартну ліцензію A за допомогою (оплачуваного) 7-годинного курсу навчання. Також зауважте, що відтепер підготовка до водійських прав на 2 або 3 колеса вимагає повного обов’язкового обладнання з самого початку навчання. До спорядження входять шолом, мотоциклетна куртка із захистом, рукавички та високе взуття. Здача іспиту без необхідного обладнання призведе до перенесення тесту.
Щоб надати вам додаткові пояснення, зокрема щодо труднощів на практиці цієї нової «автоматичної» ліцензії A, ми мали можливість пройти різні тести на дошці. Ось що вам потрібно пам’ятати:
Ліцензія з автоматичною згадкою: Маневреність, без допомоги двигуна
У цьому тесті кандидат повинен штовхати свій самокат між конусами без допомоги двигуна. На маршруті необхідно спочатку рухатися транспортним засобом вперед, потім заднім ходом. Незалежно від рівня досвіду пілотів, чоловіків чи жінок, великих чи малих, випробування не є дуже складним, вам просто потрібно знайти хорошу точку балансу, щоб не бути віднесеним під вагою максі-скутерів. Підпирати центральний блок легко навчитися під час уроків.
Ліцензія з автоматичною згадкою: Тест на повільну маневреність
Це випробування, яке складається з маневрування максі-скутера між конусами та металевими стовпами в повільному темпі, з додаванням зупинки, щоб провести пасажира по частині маршруту, не ступаючи ногою на землю, як випробування аматорів. Це випробування непросте: ви повинні знайти баланс із максі-скутером, щоб не поставити ногу на землю, навіть якщо опускання ноги не обов’язково усуне його. Ви повинні навчитися використовувати заднє гальмо, щоб стабілізувати скутер навколо нульової швидкості, а також навчитися повертати між конусами, кермо спрямоване до повної зупинки. І використовувати радіус повороту на максимальних можливостях максі-скутера, зберігаючи достатню швидкість для балансування транспортного засобу, досить делікатно! Крім того, максіскутери часто бувають громіздкими, довгими, і іноді можливо, що задній звис спричиняє контакт з металевими кілками. Мотошколи повинні адаптуватися до цих обмежень і обирати транспортні засоби середнього розміру, зокрема максі-скутери об’ємом близько 400 см3.
Ліцензія з автоматичним згадуванням: Швидкий темп:
Більше не секундомір, як раніше, а радар, який вимірюватиме темп на виході, на зворотному шляху, а також між дверима (у формі конусів, розташованих через рівні проміжки). Ви повинні їхати принаймні 40 км/год у слаломі та 50 км/год на зворотній прямій. З максі-скутером з автоматичною коробкою передач легко швидко досягти крейсерської швидкості, перш ніж увійти в двері. У слаломі ворота досить рознесені, і досить легко знайти свій ритм, щоб перемикати максі-самокат зліва направо і навпаки. Необхідний розворот у визначеному просторі в кінці слалому вимагає трохи більше уваги. Ви повинні спочатку відрегулювати швидкість, коли наближаєтеся до розвороту, а потім обертати максі навколо конуса. Важливо використовувати зовнішню частину зони на початку маневру, щоб не опинитися занадто широко на виході з розвороту. У разі сумнівів інспектор може попросити вас пройти тест ще раз, щоб перевірити, чи дотримується відповідна зона. Потім ви повинні виміряти вагу скутера та використовувати швидкість для повороту. Слідкуйте за колісною базою!
Після зворотного слалому ви повинні увійти в зону уникнення. Цей тест на уникнення досить простий, зона довша та просторіша, ніж у нинішніх ліцензій A. Крім того, екстрене гальмування, яке слідує за уникненням, створює невелику проблему, необхідний зупинний шлях також досить довгий. Після кількох тренувань вже не потрібно хапатися за важелі в екстреному режимі, достатньо «різкого» гальмування.
Згадування ліцензії A Автоматично: Усне опитування:
Усне опитування є останнім етапом так званого позаобігового тесту. Він базується на серії усних запитань, що дозволяє оцінити основні знання кандидата щодо правил безпеки.
Усі тести на технічній платформі або поза розповсюдженням оцінюються від A до C. Оцінка C санкціонується відстрочкою кандидата. Наприклад, падіння карається оцінкою C. Усний іспит також може призвести до оцінки C. Отже, щоб отримати доступ до іспиту з дорожнього руху, ви не повинні отримувати оцінку C…
Ліцензія з автоматичним згадуванням: Тест трафіку:
З технічною платформою, спрощеною порівняно зі старою ліцензією, ви повинні проводити більше часу, занурені в трафік. На нашу думку, це актуально, тому що ніщо не перевершить реальну практику. У цій сфері максі-скутер простіше в місті, ніж мотоцикл, тому що крім того, що вам не потрібно турбуватися про перемикання передач, його легко розмістити в пробці (радіус повороту тощо). Ви повинні бути обережні, щоб перевірити безпеку головою, оскільки інспектори в цьому питанні вкрай прискіпливі. У разі дощу високі вітрові скла максі-скутерів можуть спричинити проблеми з видимістю через стікання води. Однак, якщо ви зіткнулися з цим під час навчання, це навряд чи повинно викликати труднощі в реальних умовах дорожнього руху. Будь ласка, зверніть увагу, що деякі автомобільні/мотошколи вибирають різні транспортні засоби для тестування на бездоріжжі та на дорозі. Наприклад, максі-скутер об’ємом 500 см3 або більше для дорожніх змагань і максі-скутер об’ємом 400 см3 для сценічних подій. Дійсно, це дозволено наказом про умови іспиту. Таким чином, це може зробити можливим навчитися керувати двома типами транспортних засобів з різними даними (вага, потужність тощо), скрасити сам іспит посвідчення, а також полегшити тест на плато з скутером, який більше підходить, ніж важкий і об’ємні максікути. Але крім привабливої пропозиції шкільних транспортних засобів, ніщо не зрівняється з хорошим тренажером, уважним, уважним і освітнім. Удачі, якщо ви незабаром складете тест!
Джерело: https://moto-station.com