Давно мріяли про преміальний кросовер з гідною динамікою та низькою витратою палива? Сьогодні у нас на огляді новий преміальний гібридний кросовер Seres Aito M5 від Huawei та Dongfeng. Багато хто говорить, що це більше гаджет, ніж автомобіль. Так це чи ні, сьогодні все з’ясуємо.
Динаміка серії Aito M5
Перше, що вам потрібно знати, Seres Aito M5 – це гібридний авто, де за рух відповідають два електродвигуни, на передній і задній осі. Двигун унікальний тим, що в ньому ступінь стиснення цілих 15 атмосфер – для бензинового мотора це дуже Також він відрізняється тим, що в зимовий час перенаправляє потоки теплого повітря на обігрів батареї, яка не любить мороз. /год за 4,6 секунди.
До речі, у моторів Seres Aito M5 є ще одна цікава опція: ззаду встановлений синхронний двигун потужніший, а спереду асинхронний, трохи слабший. Основний привід на задній осі, відповідно, всі звички автомобіля більше схожі на задньопривідні.
Під капотом все закрито пластиком, бо нема чого там лазити. Єдине, що можна зробити, – це перевірити рівень масла в бензиновому моторі, долити рідину, що охолоджує, і омивач скла.
Екстер’єр та інтер’єр Seres Aito M5
Їдемо далі! Колеса у Seres Aito M5 – діаметром 20 дюймів. Окремо хочеться відзначити дизайн легкосплавних дисків – стильно та сучасно. Також любителям всього красивого та стильного напевно сподобається оптика. Особливий шик – поворотники, які спалахують цілком, практично на всю довжину фари.
У дзеркала у Seres Aito M5 вбудовані потужні камери, які дають огляд 360 градусів. Тобто сидячи в машині, можна бачити практично все, що відбувається навколо на дорозі. Зверху розташувалося панорамне скло на весь дах. Також є два лючки бака: з правого боку заливається бензин, з лівого – приєднується провід для підзарядки електрикою, причому передбачено кілька роз’ємів на всі можливі варіанти розеток. У найкращих традиціях сучасних автомобілів багажник можна відкрити ногою, якщо у вас зайняті руки. Сам багажник є досить об’ємним, симпатичним, є кнопка для його закриття.
Зовні автомобіль виглядає досить елегантно, але водночас агресивно. Позаду дизайн Seres Aito M5 дуже нагадує компактний спортивний кросовер від преміальної марки зі Штутгарту.
А ось при посадці всередину Seres Aito M5 дружелюбно зустрічає водія відсуванням сидіння з дуже приємної на дотик шкіри. Усередині є вставки під дерево, величезний 15-дюймовий дисплей, цифрова панель приладів, селектор перемикання передач, ручка і кнопка паркування – нічого зайвого.
Опції Seres Aito M5
Єдине місце, де ще трапляються кнопки – на кермі. З їх допомогою можна керувати смартфоном, регулювати гучність, перемикати інформацію про пробіг на панелі приладів, потужність, запускати круїз-контроль і камеру огляду. Зліва знизу від керма знаходиться важіль, який відповідає за круїз-контроль. Є центральний дисплей з операційною системою Harmony від Huawei. У ньому, як у звичайному телефоні, можна налаштувати все, що завгодно: підсвічування салону, допоміжний рух, становище автомобіля та багато іншого. На цифровій приладовій панелі під час поїздки, крім основної інформації, з’являються смуги, інші учасники руху та заряд батареї. Як допоміжні функції є проекція на скло.
Серед режимів їзди можна вибрати енергозберігаючий, комфорт та спорт. А ще індивідуальний: ви самі вибираєте режими прискорення, посилення кермового механізму та інтенсивність рекуперації енергії.
Інші особливості Seres Aito M5
Можна відзначити досить непогану багатоважільний підвіску, причому передня, як у Mercedes-Benz і Audi, з великою кількістю кульових на важіль. Тобто верхніх кульових не одна, а цілих дві.
З гальмуванням автомобіль теж чудово справляється. Електромотори, коли гальмують, виробляють енергію для батареї, тому запас ходу повністю зарядженої батареї і при повному баку аж 1200 кілометрів. Витрата палива варіюється в залежності від того, наскільки інтенсивно ви натискаєте газ. У середньому це від 4 до 6 літрів на 100 км, що для автомобіля преміум-сегмента досить мало.
В кінці хочеться сказати, що ще давно інновації та комфорт не були настільки доступними: тут розробки об’єднані з елегантним салоном та зухвалим виглядом. Цей автомобіль спортивний зовні та уточнений усередині. що поєднує безпеку та задоволення від водіння.