Ми схильні забути ці Yamaha WR-F. Ну так, вже давно не схвалені, вони, здається, зникли з планети ендуро. І все ж деякі модні дилери бренду TT продовжують схвалювати їх і продавати кілька десятків на рік. Покаталися на моделі 2024 року
Ах, Yam WR-F! Ціла історія. Від Пітера, чемпіона світу 2001 року з 250 до Лоїка Лар’є, французького чемпіона E2 на 450 у 2017 (і скретчера ISDE у Бріві!), не забуваючи про Фретінґе та інших Жермена, Буржуа чи Депарруа, які змусили нас мріяти їздити за кермо синього кольору. протягом майже 20 років. Так багато історій. Так, я мав слабке місце до WR-F, треба сказати. Надійний, енергійний, високопродуктивний мотоцикл. Сталеві рами були гарними, а перші алюмінієві рами були добре прийняті. А потім, натхнення від YZ-F, був цей перевернутий двигун, який з’явився в 2015 році, його бак під сідлом і повітряний фільтр за кермом. Тому зябра трохи завеликі на мій смак. І цей шум пилососа, який швидко діяв вам на нерви. Ефективніше, ніж раніше, звичайно, оснащений шестиступінчастою коробкою передач, але я не знаю, мені це більше не подобалося. І тоді Yamaha Europe вирішила більше не схвалювати це і дозволила Fantic взяти на себе власне обладнання, розроблене для європейського ендуро. Однак у WR-F все ще є свої шанувальники. І жменька дилерів, які намагаються це схвалити. У 250 і 450. Так, так. Вони все ще продаються, а модель 2024 року надала нам Élite Yamaha 15.
Стандартний велосипед, окрім черевиків AXP, щоб не залишити забагато слідів на розкішній алюмінієвій рамі під час тесту, і пари ручок Rtech для найменших. Оригінальне взуття мало закриває і трохи тонке, треба сказати. Велосипед новий, виглядає чудово, блищить і все. WR-F насправді не старіє. Лінія натягнута, навіть якщо оригінальна фара трохи пухка. З іншого боку, з його алюмінієвою рамою, його підвісками Kayaba, його великим переднім диском (270 мм, так, сер), його алюмінієвим глушником і його синіми колісними дисками, це далеко не погано. Модель 2024 року майже ідентична моделі 2023 року, створеної за зразком 2022 року, дати останньої великої еволюції. Того року WR-F 250 замінив раму та двигун YZ-F 250 2021 року. Нове доопрацьоване, більш гнучке шасі, двигун із новою головкою блоку циліндрів, чимало модифікацій і, перш за все, впровадження Power Тюнер, який дозволяє керувати картографією зі смартфона. Непогано, якщо ви хочете зробити WR-F à la carte, більш гнучким або, навпаки, більш нервовим. Дуже лінійний або просто вибуховий на середніх частотах. Весела цифрова «іграшка», якою ми не гралися під час тестування. Ми обійшлися двома оригінальними попередньо записаними кривими, які ми вибираємо рухом великого пальця лівої руки під час водіння. З другого починаємо.
Rageuse the blue
І мій Кікі йде моїми улюбленими стежками. З моїм читачем-тестером на день, який також знає місцевість і з яким ми обмінюємося мотоциклами, намагаючись забути, що Honda побита до смерті. Ми не порівнюємо. Крім того, ви не можете порівнювати стандартний японець з іншим японцем, який був модифікований до ядра. Новий мотоцикл завжди трохи жорсткий, як молодий міністр під час свого першого телевізійного інтерв’ю. А потім швидко йде. Через годину WR-F став більш гнучким як щодо підвіски, так і щодо двигуна. Наступні дві години дозволять нам розглянути точніше. По-перше, це дуже японська позиція, де все під рукою, кермо, важелі, педалі. Нікель один раз встановлений. Вентиляційні отвори трохи великі на вигляд, але жодним чином не заважають, оскільки вони розташовані дуже вперед. Сідло досить високе. Мінімальний радіус повороту. Обмежтеся кількома власними турнікетами. Вся справа досить комфортна, приємна на швидких і не дуже колійних трасах. Він працює разом спереду та ззаду. Стабільність є в Rolling Stones (The Rolling Stones, о так!). Гальмування потужне. Спереду він швидко зупиняє вас. Ззаду трохи сухо. Ще потрібно буде все це розбити і додати трохи охоронця. А двигун, запитаєте ви мене? Ви повинні забути цей звук пилососа, що виходить з повітряного фільтра, щоб не зосереджуватися на ньому. Спочатку нелегко, оскільки це так зараз.
Однак при включенні ват звук глушника не стриманий. Я очікував кращого на стандартному мотоциклі. Це навіть нервує, злиться на колінах. До того ж двигун такий: нервовий і досить злий. Важко в повільних еволюціях. І, на жаль, трохи порожні в обкладинках. Ви повинні використовувати зчеплення, щоб енергійно виходити з поворотів і бути на правильній передачі. Це добре, їх шість. Знахідка з цим першим коротким, який рятує ситуацію під час випробувань, і 6-м довгим, який дуже приємний під час прокату та кінців дороги. Середні діапазони краще заповнені, ніж низькі, і тоді двигун обертається як божевільний. Ми уявляємо собі його з глушником, який трохи звільняє його, як на попередніх моделях, де за допомогою простого Akrapovic WR-F вивільнявся на низьких обертах і виробляв набагато менше шуму (інших слів). Все це добре, але ви повинні трохи попрацювати над цим, щоб отримати від цього найкраще. Суперкомфортний турист (за винятком шуму), який швидко перетвориться на високопродуктивного витривалого райдера. Його Kayaba є чудовою базою, а з алюмінієвою рамою він їде прямо, без будь-яких неприємних сюрпризів. При ціні 10 690 євро WR-F 250 не такий вже й поганий. На 400 євро дорожче, ніж повністю укомплектований Fantic XEF 250, але набагато дешевше, ніж KTM 250 EXC-F — 11 850 євро. Альтернатива?
Технічний опис Yamaha 250 WR-F
10 690 €*
ДВИГУН
- Тип: 4T одноциліндровий з рідинним охолодженням, DOHC, 4 клапана
- Діаметр х хід: 77 x 53,6 мм
- Об’єм: 249,6 см3
- Блок живлення: електронний впорскування, корпус Mikuni Ø 44 мм
- Запуск: електричний
- Коробка: 6 звітів
ШАСІ
- Каркас: алюмінієвий периметр, знімна алюмінієва застібка
- Вилка: Inverted Kayaba Ø 48 мм, хід. 310 мм, подвійне регулювання
- Амортизатор: Kayaba, деб. 317 мм, чотириступеневе регулювання
- Передні/задні диски: Ø 270/245 мм
- Колісна база: 1480 мм
- Висота сідла/кліренс: 955/320 мм
- Повна заводська вага: 115 кг
- Бак: 7,9 л
- *Схвалено Elite Moto, додаткове взуття AXP: + €149,
- Захисні засоби для рук Rtech: + 35 євро
Думка читача
Віктор Бачан, 26 років, рівень ліги, їздить на двотактному Sherco 250
«Керування приємне, я швидко відчув себе добре на цьому WR-F. Зручний мотоцикл. Я очікував ширшого велосипеда. Насправді непогано. Трохи жорсткий на початку поїздки, ми відчули, що він новий. Потім розбовталися підвіски. Велосипед грайливий, ви ставите його, де захочете. Шасі стійке, непогане. З іншого боку, йому не вистачає малого радіуса повороту. Щодо двигуна, він добре реагує на високих обертах. Внизу вона трохи порожниста. Трохи схожий на 125 двотактний, який потрібно збити. Шостка коробка дуже хороша, приємна. Хороший мотоцикл, призначений для ендуро. Але це вимагає невеликої підготовки. Ах, так, шум всмоктування справді дратує. Це мотоцикл, на якому я міг би поїхати на змагання ендуро ліги, як тільки я трохи підготувався, без проблем. »
Джерело: https://moto-station.com
Дуже детальний технічний опис! Yamaha 250 WR-F виглядає як потужний варіант для кросу, але не можу не порівняти з моїм Sherco 250. Чи справді 4T дає перевагу у витривалості та легкості управління? Цікаво було б почути більше про реальний досвід їзди на WR-F!
Цікава стаття! Чудово, що згадали про історію WR-F і його еволюцію. Проте, шкода, що Yamaha вирішила зменшити свою присутність у сегменті ендуро. WR-F дійсно заслуговує на увагу, особливо для тих, хто цінує надійність та продуктивність.
Цікава стаття! Вражає, як ви детально описали відчуття від їзди на мотоциклі. Згоден, що новий мотоцикл потребує часу, щоб “розігрітися”. Однак, можливо, варто було б більше уваги приділити порівнянню з іншими моделями, щоб читачі могли краще зрозуміти.