Спробуйте Suzuki GSX-S 1000 для 5тис Іноді це як недільний обід у бабусі. Ми заздалегідь знаємо, який стілець хитається за столом, яка програма супроводжуватиме обід, що ми будемо їсти на закуску, основну страву та десерт, а також те, що смак буде унікальним, автентичним, а соус завжди надзвичайно вершковим. Спробуйте старий рецепт, який не втратив ані граму смаку.
Suzuki GSX-S 1000 2025, коротко:
- нова приладова панель
- трохи перероблений трекшн-контроль
- поява логотипу Suzuki на лобовому склі
- новий сірий колір
- Сертифікат Euro5+
- + 200 євро (13 799 євро)
GSX-S1000, для цього тесту урожаю 2025 року ми були в дуже вологих умовах і шинах, які ідеально підходять для родстера Suzuki, ефективний Dunlop SportSmart MK4 замінює стандартний Dunlop RoadSport 2, який можна покращити з точки зору зчеплення як на відчуття.
Перегляньте тестове відео борту в режимі Pure Sound!
Насправді це було скоріше вдень середи, і ми загубилися біля Севільї. Того дня ми взяли небо на голову, і, чесно кажучи, ні на що на світі я б не проміняв свій GSX-S 1000 на асинхронний двоциліндровий двигун. Випробовуючи офсетні близнюки (BMW F900 R, KTM 990 Duke тощо), ми майже забули, який волохатий чотириногий мотоцикл! І волосся на ногах добре, бо гріє! (Примітка редактора: редакційна команда не підтримує особисті переваги Ремі…) Округлість, гнучкість, доступність, механічна лють – лише тоді, коли ми про це просимо -… 4-циліндровий двигун є звичайним явищем, яким ми вже недостатньо часто їздимо. Однак він настільки ж ефективний на трасі, наскільки універсальний на дорозі. Центром міста мчимо на невеликій швидкості на будь-якій передачі і без поштовхів. Ми спокійно їдемо по шосе без будь-якої вібрації (принаймні на цій), захищені нашими великими циліндрами, тоді як ми можемо сильно відкріпитися, коли прибуваємо на пагорби… Коротше кажучи, рядний 4-циліндровий не мертвий. Навіть якщо цей мотоцикл походить від мотоцикла, який довгий час лежав у могилі, легендарного GSX-R 1000 K5.
Незмінна лінія для Suzuki та цього GSX-S 1000 vintage 2025 та адаптована до стандарту Euro5+. Деякі виробники вирішили не братися за дорогий фейсліфтинг, але оголошення про те, що такий мотоцикл є новим, обіцяє бути складним для дилерів.
На жаль, коли небо таке поривчасте, важко бути таким на кермі… Тому цей динамічний тест буде частковим і важко буде сказати, чи мав перехід на Євро5+ право на її спорт. темперамент (знайти пробу Крістофа, на суху, врожаю 2021). З іншого боку, у нас буде достатньо часу, щоб перевірити новий трекшн-контроль… І після невеликих проблем на мокрій дорозі позаду Грегга Блека (топ-пілот SERT) ми можемо підтвердити, що це працює чудово!
Він прозорий у своєму втручанні незалежно від обраного рівня чутливості. Зараз їх 5 (з можливістю дезактивації) порівняно з 3 раніше. Він завжди поставляється в стандартній комплектації з a бездоганний перемикач вгору та вниз. Це допомагає з плавним і точним керуванням, щоб зробити 150 кінських сил GSX-S дуже заспокійливим і керованим навіть у таких умовах. Якщо чесно, Я не пам’ятаю, щоб так швидко, так спокійно і так довго їхав під дощем на іншому мотоциклі. Особливо слід відзначити шини в цьому тесті, високопродуктивні шини Dunlop SportSmart MK4 (абсолютно нові, від Dunlop Montluçon), що замінюють ідеальні шини Dunlop RoadSport 2, які використовувалися як оригінальні та виготовлені в Японії. Suzuki GSX-S 1000 заслуговує на першокласні стандартні шини, як ці MK4… Виробники в цій ніші спортивного родстера з ліцензією А мають це враховувати.
Щоб додати нотку сучасності своєму родстеру, Suzuki імпортувала кольорова панель приладів серії 8S. Це також головна новинка моделі. Він читабельний, інтуїтивно зрозумілий, досить естетичний і якісний. Як і все інше на мотоциклі, все ще зроблено в Японії. Suzuki поважає японські традиції та досконало опановує основи. Усе зроблено, щоб вам було комфортно. На борту є простір, і все знаходиться в межах досяжності. Природний також є прикметником, який найкраще визначає поведінку цього GSX-S. З пам’яті він не такий гострий і крутий, як його латинські конкуренти, він також більш громіздкий, але надзвичайно здоровий і суворий. Треба сказати, що його алюмінієва рама по периметру та маятник з того ж сплаву спочатку були розроблені для спортивного автомобіля… І що комбінація Kayaba/Brembo залишається такою ж переконливою.
GSX-S 1000, добре підкований, звивиста дорога із зчепленням, хоча й мокра, колона на чолі з Греггом Блеком, якщо це не випробування року, то залишається повчальним випробуванням для моделі, про яку йде мова, і попрацюйте над своїм відчуттям у цих умови.
Поганий час?
МАЄ 13 799 євро (тобто на 200 євро дорожче, ніж попередній урожай), Suzuki GSX-S 1000, зрештою, має лише один великий недолік: він має в якості прямого конкурента (така ж потужність, така ж архітектура двигуна) нову Honda Hornet 1000, представлену за гіперагресивною ціною 10 599 євро! Щоб зробити порівняння більш збалансованим, ми могли б порівняти його з кращою оснащеною версією SP… Але спостереження залишається тим самим, незважаючи на менш очевидну різницю в ціні. Honda не тільки обирає обладнання на сходинку вище, з Ohlins TTX36 ззаду та супортами Brembo Stylema спереду, але, більш того, вона залишається на 2000 євро дешевшою, ніж Suzuki! Тож, звичайно, з небагатьох, що ми бачили, він виглядає менш добре закінченим, і ми ще не знаємо, що це дасть з точки зору динаміки. Але аргументу алюмінієвої рами та поворотного кулака на Suzuki може бути недостатньо під час підписання форми замовлення. Тим більше, що незважаючи на це Hornet все одно залишається на 2 кг легшим.
Тому історія трохи повторюється для великого родстера Suzuki… Після того, як він запізнився з випуском у 2015 році, вбивши частину ентузіазму та залишивши місце для інших машин, гірших за нього (Kawasaki Z1000 у лідері), «новий» GSX-S знову прибуває не вчасно. І це дуже прикро, тому що це чудовий велосипед. Він абсолютно заслуговує на вашу увагу, коли справа доходить до вибору.