«Зелена мишка, що біжить у траві…» Досі недостатньо представлений в ендуро завдяки рідкісним схваленим 250 і 450 X, японський бренд повертається з дуже захоплюючим 300. Перші кола досить добре зробленої машини, яка вже на вершині чемпіонату Франції серед юніорів 2…
Дві перемоги, два других місця у чемпіонаті Франції серед юніорів 2, керуючи своїм Kawasaki KX 300 X, Матіс Джуїлард не довго шукав інструкції. 8 місце на Grappe de Cyrano, 12 місце на Trèfle Lozérien, та сама історія для водія DSN Motos, який виступив у класиці. Коротше кажучи, маленька зелена дівчинка впевнено починає свою кар’єру в гонках на витривалість. Мотоцикл, розроблений південно-західним дилерським центром за підтримки Kawasaki France та італійського омологатора KL. Візьміть 250 KX-X (модель японського бренду для позашляховиків) і адаптуйте вузол циліндр/поршень Athena, який збільшує робочий об’єм до 296 см3 із діаметром отвору від 78 до 85 мм. Оснащений сертифікованим обладнанням і спеціальними картами, ось японський крос, перетворений на машину для ендуро, готову до змагань. Або як простий недільний турист. Компанія DSN Motos надала нам свій демонстраційний мотоцикл, один із перших, який прибув до Франції, уже зламаний і відрегульований ними. Велосипед оснащений шинами Dunlop Geomax з пінопластом, а також довгим черевиком AXP і ручками Circuit. Мінімальне спорядження для тих, хто хоче займатися ендуро з мінімумом підготовки. Машина тонка, такого ж розміру, як крос 250 KX, з ультратонкою алюмінієвою рамою та дуже маленьким баком оригінальної моделі. 6,2 літра – це небагато для ендуро, але ми знаємо, що 4T injection не споживає надмірно в режимі їзди. Чорні обідки, що поєднуються з чорно-зеленим декором KX-X, надають йому чудового вигляду, підкресленого золотом перевернутої вилки Kayaba 48. Ми також помічаємо кермо Renthal FatBar з досить низьким вигином і бажаною міцністю. На цьому доданий comodo дозволяє вмикати фари та служить автоматичним вимикачем. Ми знаходимо спідометр, захований за пластиною фари KL (не найкрасивіший, погодьтеся). Додана підставка з автоматичним поверненням. Нарешті, управління зчепленням є гідравлічним у стандартній комплектації – добре зроблено – і кнопка стартера розташована на великому пальці лівої руки. В стандартній комплектації немає вентилятора, а коробка 5 ступінчаста, оригінальна з довгою першою передачею та жорсткими проміжними передачами. Головну передачу, з іншого боку, було подовжено за допомогою вінця, меншого розміру, ніж оригінальний.
Маленький резервуар і вузькі вентиляційні отвори, Kawa дуже тонкий між ніжками. Оренда керма FatBar.
Збоку від рульової колонки різні роз’єми, які дозволяють перемикатися з однієї карти на іншу.
Легко, ефективно
Перша реакція, коли ступаєш на KX-X, це відчуття витонченості та підвісок, які трохи провисають, звичайно, налаштовані більш гнучко, відповідно до вимог ендуро. Все потрапляє в руки природним чином і двигун скрипить від поштовху. Звук зберігається, поки ми не в вежах. Ми атакуємо сполучний маршрут до нашого тестового місця, позашляхового центру School Rider поблизу Суйяка. Рельєф майже сухий і містить все, що можна знайти в сучасному ендуро: звивистість, луг, довгі технічні підйоми, швидкісний шлях і тест ендуро між деревами. Знайомство із зеленим не займе багато часу, оскільки з ним дуже легко поводитися. Дві речі швидко вас здивують: його керованість і «повна» сторона двигуна. Ми більше не на 250 куб.см. З’являється сила, як тільки ви починаєте на середньому діапазоні, і ви дозволяєте собі рухатися на передачу вище без великих дірок, коли ви відновлюєте. Обов’язково приємна машинка, яку можна носити без примусу і з досить легкою поведінкою. Дійсно, доки ви зберігаєте невеликий імпульс і не їдете зигзагом по вузьких поодиноких коліях або крутих перехрестях, у вас усе гаразд. Але в дуже технічній частині, перше довге та остаточне зниження також довге, час від часу призводять до зупинки, якщо ви не тримаєте палець на зчепленні. Добре відоме явище на японських кросах 4T, налаштованих, перш за все, на середні та високі оберти, нас навряд чи здивує така поведінка. На щастя, гідравлічне зчеплення, гнучке й точне, дозволяє вам постійно грати з обмеженням часу, не втрачаючи занадто багато енергії лівою рукою. Просто потрібно буде бути обережним на складних переходах. Але як тільки траса знову стає швидшою, ми використовуємо переваги суперсередніх діапазонів блоку Kawa-Athena. Саме тут він найбільш переконливий, підбираючи при виході з поворотів із досить великою силою. У більшості випадків достатньо, щоб залишатися на 3-му місці, отже, досить гарний кут на класичних плоских поворотах у стилі ендуро, коли ви хочете зберегти імпульс без ризику зупинитися. А в проміжках між ними ви можете дуже сильно розганяти високі оберти, не граючи з коробкою передач, як божевільний. У швидкому з’єднанні ми оцінили розширене передавальне число. Ми швидко знаходимося на 5-му місці, але максимальна швидкість достатньо висока, щоб не витрачати час на пошуки 6-го привида… З боку шасі, після гри в розбитих заростях у центрі, ми розуміємо, що алюмінієва рама є ефективним союзником у стабільність, поки Kayaba виконує свою роботу. Не найзручніші, але які коректно працюють на всьому протязі подорожі. Вам доведеться їхати дуже швидко, щоб знайти межі. Ми оцінили зчеплення рельєфу, ще більше підкреслене завдяки гнучкій піні, встановленій на мотоциклі. І це, навіть якщо Dunlops, як правило, раптово глухнуть на повороті в поворотах. Що стосується гальмування, то воно Nissin і не викликає негативних коментарів. Прогресивний, потужний, він зупиняє вас у будь-якій ситуації без вашої уваги.
Любителі кросів із задоволенням покатаються на цій зеленій мишці. З можливістю час від часу відвідувати спеціальні ендуро (або навпаки). Машина, яку ми також оцінимо для поїздок ендуро, не надто шумна та просто легка для їзди. З ціною майже 10 000 євро KX 300 X DSN Motos є знахідкою в цей період галопуючої інфляції. На 1200-2000 євро менше, ніж у конкурентів (250 або 300 японських або європейських чотиритактників). Але це базова ціна перших поставок від дилерського центру DSN Motos, запланованих на липень. Вам не доведеться тинятися, щоб насолодитися цим.
Думка читача – Кевін Боннесет
Бос позашляхового центру School Rider у Суйяку (46)
« Легке, приємне керування, ви можете швидко отримати задоволення та зорієнтуватися на цьому велосипеді. У нас це добре. Це японець, і я, який досить багато їздив на японських крос-машинах, швидко відчув себе спокійно на його кермі. Ви розташовуєте його як хочете в поворотах і стрибках. На лузі це дуже добре відчуваєш. Це грайливо, а алюмінієве шасі забезпечує справжню стабільність в отворах. Підвіски сучасні, трохи жорсткіші, ніж на європейських ендуро, але справді хороші для досвідченого райдера, який любить стрибати й атакувати. Що стосується двигуна, ви докладаєте максимум зусиль і робите все особливо! Двигун дійсно повний. У вас більше потужності, ніж на 250, і ви не використовуєте зчеплення занадто багато. Він потужніший, ніж 250, і радіус дії хороший, навіть якщо зрештою ви тягнете на передачах менше, ніж на 250. Це гарний компроміс, універсальний велосипед, який допоможе новачкові, який не готовий до 450. У зв’язку з цим він їде швидко. незважаючи на п’ятиступінчасту коробку передач. Ми можемо шукати шістку на довгих прямих, як на класичних ендуро. Але в іншому все йде досить добре. При затвердженій ціні 9999 євро він досить добре підходить для чотиритактного ендуро. Мені здається прийнятна ціна. »
Контакти в школі та на місцях: www.school-rider.com
Технічний паспорт
Kawasaki KX 300
ДВИГУН
Тип: 4T одноциліндровий з рідинним охолодженням, DOHC, 4 клапана
Діаметр х хід: 85 x 52,3 мм
Робочий об’єм: 296 см3
Блок живлення: електронний впорскування, корпус Mikuni Ø 44 мм
Запуск: електричний
Коробка: 5 передач
ШАСІ
Каркас: алюмінієвий периметр, знімна алюмінієва застібка
Вилка: Inverted Kayaba Ø 48 мм, хід. 305 мм, подвійне регулювання
Амортизатор: Kayaba, деб. 307 мм, чотириступеневе регулювання
Передні/задні диски: Ø 270/240 мм
Колісна база: 1485 мм
Висота сідла/кліренс: 950/330 мм
Заводська вага: 110 кг
Бак: 6,2 л
*схвалено з башмаком і напрямною ланцюга AXP
Джерело: https://moto-station.com