Естетика нової Beta Alp 4.0 нікого не залишила байдужим під час її презентації на Міланському автосалоні. Ми не могли дочекатися, щоб спробувати. Якщо він не пристосований для атаки, шляхи його не лякають, а з двигуном об’ємом 350 см3 це дуже приємна маленька траса для комфортної подорожі.
Трохи схожий на «щурячий велосипед» або скремблер із його пробним крилом, маленькою короною вилки та гострими зябрами.
Наприкінці року міланська виставка (Eicma) часто є подією, де виробники люблять представляти свої нові продукти, особливо італійські. Це випадок Бети, який, безумовно, чекав моменту, щоб показати свій крос 450 RX, машину, про зовнішній вигляд якої ми вже знали, оскільки бачили її в дії протягом сезону MXGP. З іншого боку, ми не очікували появи нової Beta Alp 4.0. І з перших зображень сюрприз! Новинка справді… Новинка! Нічого спільного зі старою версією з її вінтажним пробним виглядом, який більше не змушував сітківку вібрувати. З естетичної точки зору ця нова бета-версія досить успішна. Красиві агресивні лінії для гарного відтінку сучасності та вигляду, який більше не має нічого спільного з велосипедом для тріалу. З іншого боку, позашляховий дух дуже присутній у парі 21- та 18-дюймових шин із ніпелями від Vee Rubber, а також значного ходу підвіски, сучасного вигляду та досить спортивної ергономіки. Двигун, тепер із рідинним охолодженням, підвішений до трубчастої сталевої рами по периметру. Він був розроблений китайською групою Tayo Motorcycle у співпраці з Beta. Розвиває 350 см3 і працює за допомогою упорскування. З цією новою моделлю Beta відходить від позашляхового спорту та має намір підвищити обізнаність серед тих, хто хоче мати легкий, практичний і недорогий мотоцикл, дозволяючи їм спокійно відкривати бездоріжжя. Зі значно оновленим Alp 4.0 італійці орієнтуються на ринок трейлів малої водотоннажності, який був слабко представлений порівняно з минулим. Тестовий заїзд по невеликих гірських дорогах і стежках Вару познайомить нас з цією естетично гарною та оригінальною італійською новинкою.
Незважаючи на трохи нижчий двигун, Alp демонструє велику щедрість і гнучкість. Перлина в плані задоволення.
Добре все робити
Візуально ця бета-версія має «довгоногу» сторону, але після встановлення, маючи шість футів сім, я легко ставлю обидві ноги на землю. Нема чого скаржитися на позицію: добре спроектоване кермо, ви відразу знаходите свій орієнтир і домінуєте над цим досить компактним і легким для доступу цілим. Оздоблення зварних швів сталевої рами не є високотехнологічною. Те саме стосується маятника з його досить «дешевими» натягувачами ланцюга. Кінець дужки, контакт, посилення, початок миттєвий. Звук непомітний, РК-екран підсвічується для відображення основних функцій. Без надмірностей, нічого складного (обороти двигуна, швидкість, запас ходу, температура тощо), ви вибираєте між дорожнім і позашляховим режимами з можливістю відключення Bosch ABS для останнього. Початок роботи відбувається миттєво. Тут важко бути приголомшеним обмеженою владою. Трохи газу, плавно відпустіть важіль зчеплення і вперед! Цей кабель не дуже гладкий, але він справляється зі своєю «роботою». Я відразу оцінюю гнучкість цього двигуна. Він може опускатися на дуже низьких обертах і знову запускається без проблем. Крутий поворот на дорозі, по-третє, хороший невеликий крутний момент дозволяє плавно рушати з місця. Це легко і дуже приємно для новачка. Шасі дуже легке в управлінні та грайливе, воно справді веселе та мчить невеликими гірськими дорогами. Ми також цінуємо ефективне переднє гальмо Nissin, якого в будь-якому випадку більш ніж достатньо для цього маленького шукача пригод. Цей двигун пропонує округлість для неквапливого круїзу без анемії, тому що при перевищенні 5000 об/хв приємний маленький удар додає приємний спортивний відтінок. Після зупинки просте довге натискання відключає ABS, і ми опиняємось на дорозі (якщо гумові підставки для ніг від’єднаються миттєво на жирній місцевості). Встаючи, ви відчуваєте, ніби ви на ендуро, з трохи додатковою вагою, але це не є великим обмеженням. На дуже пересіченій місцевості, якщо підвіски визнають свої межі, він проходить майже всюди в повільному темпі. Передньому гальму може бракувати прогресивності, але не потужності, будьте обережні на слизьких ділянках. Ми вирушаємо на схил у стилі тріалу, і велосипед природно слідує за рухом. І знову його не зупинити. Він все ще залишається занадто м’яким у великих ямах або стрибках, але нічого дивного для трейлу. Поверніться на дорогу, де швидкість 110 км/год досягається без проблем. Це навіть виходить за межі цього, якщо це необхідно. Одним словом, ця маленька машинка може робити все в межах розумного. Ми забуваємо атакувати спецділянки або пускатися на чисте ендуро, але ми можемо відкривати спокійну сільську місцевість, у спокої та з комфортом набирати кілометри (3,5 літра на 100 км). За ціною 5890 євро це дуже гарний інструмент зі стороною «хороший для всього», який нам не подобається. За тією ж ціною ви маєте Alp
Башмак передбачений як опція, тому що колектор проходить під двигуном.
+ Керованість, рухова маневренність, маневреність
- Оздоблення, середній гладкий клатч
ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ
Beta Alp 4.0 5890 євро
ДВИГУН
Тип: 4T одноциліндровий з рідинним охолодженням, DOHC, 4 клапана
Робочий об’єм: 348 см3
Діаметр х хід: 84,5 x 62 мм
Потужність: 47,5 к.с
Джерело живлення: електронне впорскування Elldor
Коробка: 6 звітів
Запуск: електростартер
ШАСІ
Каркас: сталевий периметр
Вилка: гідравлічна Ø 43 мм, хід. 185 мм
Амортизатор: одинарний амортизатор з регулюванням попереднього натягу, деб. 195 мм
Передні/задні гальма: диски Ø 290/220 мм
Передні/задні колеса: 21/18 дюймів
Колісна база/кліренс: 1435/270 мм
Висота сідла: 865 мм
Бак (резервний): 11 (2,3) л
Суха вага виробника: 140 кг
Джерело: https://moto-station.com
Цікава стаття! Вражає поєднання потужності та керованості Beta Alp 4.0. Але чи не могли б ви додати більше інформації про практичні можливості використання цього мотоцикла в різних умовах?
Цікава стаття! Дійсно, Beta Alp 4.0 виглядає вражаюче, а його естетика викликає асоціації з класичними моделями. Проте хотілося б дізнатися більше про його технічні можливості.
Цікава стаття! Вражає, як така компактна модель може забезпечити баланс між комфортом та гнучкістю на різних типах місцевості. Згідна, що для новачків це чудовий варіант, але, можливо, варто було б згадати і про можливості для більш досвідчених фанатів.
Згоден, Alp дійсно вражає своєю гнучкістю та задоволенням від їзди. Цікаво, як його характеристики порівнюються з конкурентами!