Компактні “міські” кросовери користуються в Україні великою популярністю. Вони завжди були широко представлені на ринку і добре продавалися – згадайте Кашка, Дастер або Крету. Сьогодні, коли в салоні офіційного дилера можна купити будь-який автомобіль, за умови, що він буде китайським, моделі такого класу не втратили своєї популярності. Про один, відносно новий, китайський кросовер і поговоримо.
Люблять товариші з Китаю часто змінювати моделі, а спеціалісти компанії Chery ще й складносурядні імена їм дають. Восени минулого року на зміну Chery Tiggo 4 прийшла оновлена версія із приставкою Pro. Українці, навчені експериментами з іменами старших моделей компанії, відразу зрозуміли, що це модифікація знайомої машини і стали чекати наступного титулу – Max, а разом з ним і повного приводу.
Але це буде завтра (якщо буде?), а сьогодні у нас у гостях новий Chery Tiggo 4 Pro.
Дивимося та радіємо
Машинка зовні помітно погарнішала, принаймні така як у нас: з турбомотором і в максимальній комплектації. Топовий Чері Тіго 4 Про 2023 модельного року отримав нове оформлення передка, повністю світлодіодну оптику, яскраві червоні вставки і того ж кольору гальмівні супорти. А ось розмір коліс став на дюйм менше. При цьому профіль шин на 5 відсотків вищий. Чи не боротьба за плавність ходу? Замість нудного горбатенького кросовера вийшов яскравий автомобіль, від якого так і чекаєш на дорожні подвиги. Очікування, як з’ясувалося пізніше, виявилися марними, але роботу дизайнерів потрібно похвалити – кузов той самий, а машина зовні сприймається зовсім по-іншому.
Сидимо і дивимося
Багато чого змінилося і в салоні. В оздобленні – той же червоний колір, з’явилося регулювання керма по вильоту, на дюйм з лишком збільшився дисплей медіасистеми, стало сенсорним керування кліматом. для задніх пасажирів немає плафона Натомість Селектор трансмісії став не фіксованим, є система кругового огляду та прилади, при включенні спортивного режиму руху, наливаються червоним світлом.
Чудес місткості маленький (довжина 4318 мм) Чері не показує. Багажник, скажімо так, скромний. Звичайно, шляхом трансформації заднього ряду його можна. збільшити, але вантажівки з молодшого Chery все одно не вийде.
Вивчаємо характеристики
Часто рестайлінг закінчується стилістичними змінами. У випадку з Chery Tiggo 4 Pro це не так – машина зазнала значного оновлення технічної частини. Немає більше дволітрового мотора, а разом із ним і гідравлічного підсилювача керма. Залишилися двигуни об’ємом 1,5 літра: атмосферний, потужністю 113 кінських сил та 147-сильний мотор з турбонаддувом. І підсилювач тепер лише електричний.
Місце дерганої, нервової роботизованої коробки з двома зчепленнями зайняв варіатор CVT. Він семи або дев’ятиступінчастий, залежно від того, з яким двигуном доводиться працювати. Привід, як і раніше, лише передній.
Що стосується підвіски – нічого важливо нового: МакФерсон попереду і пружна поперечна балка ззаду. Гальма скрізь дискові, передні вентильовані. Навряд чи варто очікувати революційних змін у конструкції. Адже в основі машини платформа Т1Х, на якій збудовано більшість кросоверів від Чері.
Технічні характеристики мало відрізняються від дорестайлінгової версії: трохи знизилася витрата палива, трохи покращилася динаміка. Але ці частки літрів та секунд більшість водіїв навіть не помітить.
Їдемо і … не дивуємося
Тест-драйв Чері не приніс жодних одкровень. «Четвірку» часто посварювали за не надто виразну керованість та жорстку підвіску. Тут без особливих змін: досить «ватяне» кермо, дещо уповільнені реакції та трясуча, особливо на розбитих дорогах, підвіска. Варіатор, який спочатку дуже різко смикає на старті, далі працює плавно і навіть трохи задумливо. Але це все ж таки краще, ніж отримувати несподівані стусани від робота.
Виходить, що яскрава спортивна зовнішність машини мало відповідає її їздовим звичкам. Найкращий стиль водіння для Чері 4 Про – спокійний та неквапливий. Для міста – те, що треба, головне, щоб ям на асфальті було менше.
Комплектації та ціни
Огляд оновленого кросовера завершимо, за традицією, розповіддю про комплектації та ціни. Новий автомобіль доступний у шести комплектаціях. З них лише одна, найпростіша, з механічною коробкою передач. Тут лише дві подушки безпеки (максимум – шість), немає люка, кольорових вставок в обробці інтер’єру, не складаються дзеркала, задні пасажири позбавлені USB-роз’ємів та дефлекторів. Тільки в топовій версії представлені адаптивний круїз-контроль та системи допомоги водієві. І супорти червоні тільки тут.
Діапазон цін на автомобіль від 1 мільйона 830 тисяч за мінімальну комплектацію з атмосферним мотором та ручною коробкою до 2 мільйонів 280 тисяч рублів за найбагатшу версію.