До близькосхідної країни назва нового компактного китайського кросовера не має жодного стосунку. Та не такий він і новий, і не зовсім кросовер. Машина з’явилася світ ще 13 років тому під маркою Джилі. Переживши кілька модернізацій, вона досі продається в Китаї під бюджетним брендом Maple. І ось новий (чи не дуже?) Кросовер (або крос-хетчбек) офіційно представлений в Україні.
LIVAN X3 Pro – найменша і одна з найдоступніших китайських моделей на українському ринку Довжина автомобіля становить всього 4 метри п’ять міліметрів при колісній базі 2480 мм – зовсім небагато. міркам досить скромна – каталог обладнання займає всього пару сторінок. одним мотором. Конструкція нічим не дивує: атмосферний бензиновий двигун, варіатор, підвіска типу МакФерсон спереду і пружна балка ззаду, Технічні характеристики LIVAN X3 Pro теж не видатні.
Що таке добре
Почнемо з сильних сторін Ліван Ікс3
- Автомобіль – дітище компанії Джилі, продукція якої в Україні добре відома і користується певною популярністю. Багато хто вважає, і небезпідставно, що це найкращі «китайці» на нашому ринку. Назва марки співзвучна з колись поширеними у нас машинами Ліфан. І не дарма – збанкрутіла фірма дісталася тій же Джилі. Що не кажи, а гарний родовід – велика справа.
- Цілком собі симпатична зовнішність теж стане плюсом новинки.
- Скромні габарити кузова напевно придивитися тим, хто експлуатує авто у великому місті або кому величезний автомобіль просто не потрібен.
- Зате непогано налаштована підвіска машини порадує будь-якого водія.
- Заслуговує на похвалу LIVAN X3 Pro і за хорошу роботу силового агрегату: мотор і варіатор відмінно один одного розуміють і впевнено, без ривків і провалів, розганяють машинку.
- Та й скромна, за китайськими мірками, комплектація цілком гідно виглядає для авто такого класу – все необхідне для життя тут є.
- Пристойний дорожній просвіт дозволить не надто морочитися з вибором дороги.
І що таке погано
Є у Ліван Ікс3 Про та відверті слабкості, куди без цього:
- Першою назвемо ціну – додавши пару сотень тисяч рублів можна придбати машину більше і потужніше. Взагалі, ціноутворення у китайських (та й інших теж) автомобілів на нашому ринку подекуди дивує.
- Деякі прорахунки в ергономіці видають поважний вік моделі. Зараз китайські товариші цей напрямок непогано підтягнули, а тоді косяки ще допускали.
- Місткість салону, м’яко кажучи, скромна.
- Багажник невеликий навіть із поправкою на розміри машини. Вантажівки з маленького кросовера точно не вийде.
Не для всіх
Деякі особливості LIVAN X3 Pro не можна однозначно віднести ні до плюсів, ні мінусів машини. Адже багато залежить від потреб покупця: що одному саме, для іншого неприйнятно. Наведемо кілька прикладів:
- Скромний двигун без наддуву не дозволить носитися дорогами, як укушеному. Зате він простіше за конструкцією, його обслуговування та ремонт дешевше. А ганяти кохають далеко не всі.
- Як не крути, доступніший варіант автоматичної трансмісії, ніж класична гідромеханіка. А постійно смикати за важіль сьогодні хочуть мало хто.
- Відсутність повного приводу когось засмутить, а іншим він і не потрібен зовсім.
- Аналогова (о, жах!) Комбінація приладів, звичайно, не модна, але проста та звична. А зі своїми функціями справляється не гірше за цифрову.
Короткий епілог
2025 рік. У лідери українського ринку вийшов LIVAN X3 Pro. Ні, не так! Продаж LIVAN X3 Pro припинено через вкрай низький попит.
Як буде насправді? Нині це вгадати неможливо. Швидше за все істина буде десь посередині – Машина займе місце в салонах дилерів і більш-менш успішно продаватиметься. Для лідерства вона не має задатків, та й ціна не дозволить. Але й провалу нічого особливо не віщує. Поживемо – побачимо.