Китайський кросовер Changan UNI-T, огляд якого ви зараз прочитаєте, автомобіль для знакової компанії. Саме він у 2020 році став родоначальником нового дизайнерського сімейства UNI, стиль якого різко контрастував з іншими кросоверами Чанган – рубаними, навмисне незграбними.
У нас первістком сімейства став більший UNI-K. Тепер до салонів офіційних дилерів дістався і Changan UNI-T. Хоча початок продажів моделі припав на літо цього року, купити машину можна було й раніше – сірих поставок ніхто не скасовував.
На батьківщині автомобіль вже пережив перший рестайлінг: кардинально змінилося оформлення салону і трохи зовнішність. Але до нас поставляється початкова, дорестайлінгова версія моделі.
Італійський стиль
Зовнішність Changan UNI-T, як і всього сімейства, створена у фірмовому дизайнерському центрі компанії в Північній Італії – саме тут народжувалися багато шедеврів автомобільного дизайну. Тож стиль у цього китайця цілком європейський. І це добре помітно: автомобіль напрочуд гармонійний, добре сприймається як у деталях, так і цілком. Часто китайські машини відрізняються яскравими деталями: цікаві лінії кузова, стильна оптика, небанальне оформлення решітки радіатора … А ось цілком авто не сприймається. Тут все не так – новий Changan UNI-T має свій, досить яскравий вигляд, що запам’ятовується: напружений, стрімкий, мускулистий. Та й окремі деталі добре опрацьовані. Фото не дають повного уявлення про зовнішність моделі – якщо машина зацікавила, краще відвідати дилерський центр і подивитися на неї живою.
Стилістика салону продовжує нагадувати про спортивні нотки, закладені у зовнішній вигляд авто. Глибокі ковші крісел, незвичайно оформлена, широка консоль між передніми сидіннями, розгорнута до водія центральна частина передньої панелі, здвоєний дисплей, кольорові, яскраві елементи в оздобленні – кокпіт гоночного автомобіля, спортивний стиль у чистому вигляді. Може, навіть на межі кича, але до грані цієї дизайнери підійшли обережно і ніде її не переступили. А ще салон для такого низького кузова досить просторий, як попереду, так і ззаду.
Технічні особливості
Чомусь китайські виробники люблять приховувати від потенційних власників деякі технічні характеристики своїх виробів. Так трапилося і з UNI-T. Ми знаємо, що його чотирициліндровий півторалітровий бензиновий двигун з турбонаддувом видає 167 кінських сил. До речі, на батьківщині той же мотор помітно потужніший. Коробка передач – семиступінчастий робот із двома зчепленнями, привід – передній, хоча незалежна, багатоважільна задня підвіска натякає на можливість організації повного приводу. Гальма дискові, а передні ще й вентильовані. Підсилювач керма електричний з трьома режимами роботи. У бак можна залити 55 літрів бензину, причому допускається дев’яносто другий.
А ось про динаміку та максимальну швидкість – мовчок! Можна тільки припустити, що при тлумачному налаштуванні роботизованої коробки, досить потужний і моментний мотор повинен швидко розганяти не дуже важкий (споряджена маса менше 1500 кг) автомобіль.
Таємною за сімома печатками виявився і обсяг багажника. На погляд він не великий – навряд чи багато більше трьохсот літрів. Та й поріг високий. Такою є розплата за стиль.
Якщо все ж таки зберетеся подивитися на власні очі на живий Changan UNI-T, домовтеся з дилером про тест-драйву – навіть коротка поїздка дозволить зрозуміти, чи відповідає характер автомобіля його зовнішності.
Комплектації та ціни
Changan UNI-T продовжимо розповіддю про оснащення автомобіля. На нашому ринку машина представлена у двох комплектаціях: Luxe та Tech. В обох варіантах є світлодіодна оптика, м’яка оббивка панелі, багатофункціональне кермо, яке регулюється по висоті та вильоту. Обов’язково є АБС, системи курсової стійкості, контролю зчеплення, екстреного гальмування. Є системи безключового доступу та запуску двигуна. В наявності Акустика з шістьма динаміками Детальніше Це далеко не повний список «плюшок», які можна знайти навіть у скромнішій із комплектацій за 2 мільйони 870 тисяч рублів.
“Багатий” варіант машини зовні відрізняється панорамним дахом замість люка, здвоєною системою вихлопу, 20-дюймовими колесами замість 19-дюймових. У салоні з’являється обшите натуральною шкірою кермо, шторки безпеки на додаток до чотирьох подушок, електричні регулювання передніх сидінь та їх підігрів. Дивно, що останню позицію віднесли до «люксових» опцій!
Крім того, тут пропонується повний набір електронних асистентів водія: автоматичне гальмування, утримання в смузі і попередження про сходження з неї, моніторинг сліпих зон, асистент руху в пробці, екстрене гальмування перед пішоходом… Версія Tech має камеру кругового огляду, інтелектуальний систему дистанційного запуску та багато-багато інше. Ціна всієї цієї додаткової пишності зовсім не велика – верхня комплектація дорожче всього на 100 тисяч і коштує така машина 2 мільйони 970 тисяч рублів.
Відгуки, плюси та мінуси
UNI-T задумувався як автомобіль молодіжний. І власники його – люди активні, на розповіді про своє придбання. Що записують Чангану в плюс? Стиль. Бурчать водії з приводу не зручного для великих людей сидіння, скромного багажника та деяких електронних Глюків. А ще багато хто мріє про повний привід, якого поки що не передбачається 20-дюймові колеса напружують своєю ціною.