Трохи історії
Герой нашого огляду виробляється на батьківщині з 2020 року. Це вже третє покоління моделі. Раніше сімдесятка в нашій країні ніколи офіційно не продавалася. Взагалі компанія FAW добре відома у нас своїми вантажівками різних класів. Її легкові машини, як і кросовери, ніколи не були широко представлені. З легковиків можна згадати Besturne B50, молодшого брата В70, який продавався до 2016 року. Якщо помітили, за час з назви авто зникла буква «r». Це не друкарська помилка – ім’я дійсно трохи скоротили.
До якого класу?
Новий Bestune B70 створено на оригінальній платформі FMA/FME. Для минулих версій моделі використовували старий візок, запозичений у Мазди. Автомобіль виглядає досить великим, але насправді він дещо менший від популярних Тойота Кемрі або Кіа К5. Довжина машини – 4810 мм, ширина – 1840 мм, висота – 1455 мм та колісна база – 2800 мм. Часті спроби «запхати» Bestune B70 у преміум-клас не мають під собою жодної основи. Робиться це або через незнання, або у спробі видати бажане за дійсне.
Зовнішній вигляд
Виглядає Bestune B70 цілком гармонійно, по-спортивному підтягнуто, але нового слова в автомобільному дизайні він явно не сказав. -ефекту машина не викликає. офіційних дилерів, де машини вже є. Якщо цікаво, там можна і короткий тест-драйв пройти.
Салон автомобіля здався надто простим і дещо похмурим. Особливо на тлі досить яскравої, хай і вторинної зовнішності машини. Хоча до матеріалів та якості виконання немає жодних претензій. За простір за кермом і на задньому дивані не маленьке авто заслуговує лише на похвалу. Як, втім, і за 522-літровий багажник, чудовий доступ до якого забезпечує величезні п’яті двері.
Варіанти на вибір
Не часто китайські автомобілі пропонують силовий агрегат на вибір. А ось Bestune B70 пропонує. Мало того, залежно від двигуна змінюється не тільки тип коробки передач, а й задня підвіска. Давайте про все по порядку. Автомобіль доступний в Україні з двома моторами. Обидва бензинові, чотирициліндрові з турбонаддувом. Півторалітровий розвиває потужність 160 кінських сил, дволітровий – 217. Крутний момент 258 і 340 Нм відповідно. Молодшому двигуну покладається напарники семиступінчастий робот з двома зчепленнями. Дволітровий мотор працює з шестиступінчастим гідромеханічним автоматом.
Різняться і підвіски. У півторалітрової машини ззаду простецька пружна балка, а версія з дволітровим мотором оснащена багатоважільною конструкцією. В іншому все одно: електричний підсилювач керма, дискові гальма всіх коліс, передній привід.
Технічні характеристики, як у багатьох китайських виробників, не повні. Якщо максимальна швидкість вказана: 200 або 230 км/год залежно від двигуна, то даних про розгін немає – це, напевно, великий китайський секрет.
Комплектація
Огляд продовжимо вічною темою комплектацій. Їх чотири: дві нижніх – для машин із півторалітровим двигуном, а дві верхніх – дволітровим. Повний опис обладнання виходить за рамки цього короткого огляду, тому пройдемося по основних відмінностях у комплектаціях. Молодшим версіям машини покладаються 18-дюймові колеса, а для дволітрових авто – на дюйм більше, в інтер’єрі додається атмосферне підсвічування салону. З точки зору безпеки відмінності мінімальні – у топовій версії до чотирьох передніх додаються дві задні бічні подушки. У стартовій комплектації круїз-контроль є, але він не адаптивний і немає передніх паркувальних датчиків. Дві старші версії оснащені бездротовою зарядкою мобільного телефону та системою автоматичного паркування. Базова комплектація позбавлена інтелектуальних помічників водія та системи кругового огляду. І ніде немає регулювання керма по вильоту! Хто там говорив про преміум?
Ціна нового Bestune B70 – від 2 мільйонів 450 тисяч рублів до 2 мільйонів 900 тисяч, залежно від комплектації.
Відгуки власників
Завершимо розповідь про Bestune B70 відгуками власників автомобіля. Нові власники відзначають помірну витрату палива, особливо за містом, гідну динаміку, просторий салон і місткий багажник. При цьому машину критикують за підвищений рівень шуму в салоні та скромний дорожній просвіт. Автомобіль на нашому ринку представлений нещодавно і інформації для серйозних, глибоких відгуків в українців – власників Bestune B70 поки що недостатньо.