ABS була наріжним каменем, на якому всі електронні системи підтримували та розширювали безпеку мотоцикла. Першим, хто застосував гальмівні системи з ABS, був BMW Motorrad у 1988 році, що стало великим кроком вперед. І з цієї причини великий баварський бренд залишився в авангарді еволюції технологій, витягнувши з дуже багатогранної функціональності ABS систему контролю тяги, відому як автоматична система контролю тяги (ASC).

Невдовзі за системою ASC з’явилася система динамічного контролю тяги (DTC), яка забезпечує повний контроль тяги та прискорення стабільності на будь-якій поверхні та під будь-яким кутом нахилу.. У 2019 році BMW Motorrad додала в DTC можливість контролювати момент опору двигуна під час швидкого гальмування.

Дуже практична технологія

Динамічний круїз-контроль поєднує ABS з електронним блоком керування двигуном через дротове керування дроселем, щоб забезпечити спокійну їзду з постійною швидкістю, яка також допомагає підтримувати мінімальну витрату палива. На даний момент останнім і найдосконалішим доповненням до цього довгого списку електроніки безпеки є активний круїз-контроль (ACC).

Нижче наведено відео англійською мовою, яке представляє цю технологію:

ACC існує в автомобільному світі з 1992 року, коли на седані Mitsubishi з’явилася рання, дещо груба система попередження з керуванням «лідаром», тоді як на преміальних седанах Mercedes S-Class дебютувала набагато досконаліша та ефективніша.

Радарна система

З тих пір радарні ACC широко використовувалися в автомобільному світі, виявившись надзвичайно ефективними в запобіганні зіткнень під час руху «бампер до бампера». Їхня остання розробка допомагає утримувати автомобіль у правій смузі, зчитуючи розмітку на дорозі.

Радарний датчик виявляє присутність автомобіля попереду та підтримує постійну дистанцію до нього, постійно регулюючи швидкість шляхом активації акселератора та гальм, якщо це необхідно.

Джерело: https://moto-station.com